پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
در صورت دانلود نشدن فايل شما ميتوانيد براي رفع اين مشكل در آخر فايل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.(به دلیل کش Server) فایلهای قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
بهتر است براي استفاده از فايل هاي Patch در ويندوز هاي 7 و ويستا روي فايل کليک راست کرده و از گزينه Run as Administrator فايل Patch را اجرا کنيد .
اگر فايلي را دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ( ارور CRC یا پسورد ) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد.در صورت حل نشدن مشکل ،فایل ناقص دانلود شده است و مجدد فایل رو دانلود کنید.
فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso.هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraISO بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.